İçişleri Bakanlığı iki belediye başkanını görevden uzaklaştırdı
İçişleri Bakanlığı, Adalar Belediye Başkanı Ali Ercan Akpolat ile Silifke Belediye Başkanı Mustafa Turgut’un görevlerinden geçici olarak uzaklaştırıldığını açıkladı.
ANKARA - BHA
Bakanlık açıklamasında, her iki belediye başkanının da "suç işlemek amacıyla örgüt kurma ve rüşvet" suçlamaları kapsamında yürütülen soruşturmalarda tutuklandığı belirtildi.
Açıklamada, Anayasa’nın 127. maddesi ve Belediye Kanunu’nun 47. maddesi gereğince Akpolat ve Turgut hakkında geçici tedbir kapsamında görevden uzaklaştırma kararı alındığı ifade edildi.